Nu är jag back on track

Det känns väl för härligt att vara tillbaka igen ?
Internet gav upp förra torsdagen och nu vet jag
förklaringen. Men den tänker jag inte säga !
Kan bara säga att ibland är man inte lika
klok som ugglorna i träden...

hursom har jag varit väldigt duktig den här
veckan som gått. har gjort väldigt mycket till
skolan vilket verkligen behövs. Helt sjukt om
jag ska vara ärlig. Massa uppgifter hit och dit.
Ska faktiskt fortsätta med dem nu så jag kan
ta lite paus och lite mat sen. Har bara hunnit
frukost idag.

Träning ikväll och det gillar vi .
FC HESSLEHOLM låter rätt cool.t

Kommentarer
Amanda säger:

Hejsan!

Jag har startat en ny webbshop där jag bland annat säljer kläder med min egen design på trycken, pins m.m.



Och nu undrar jag om du skulle vilja sätta in en länk på din blogg till min webbshop . Som tack kommer du få en liten presen helt GRATIS från min kolection hemskickad till dig.



Maila vid intresse

[email protected]



MVH

Amanda

http://www.amandalarsson.se

[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback