Ny vecka och påsklov för de små barnen.

Idag är en sådan dag jag är väldigt trött. Inte på något speciellt, utan bara trött i själen.
Har matat kent från träningen, till träningen också i och för sig. Mycket bra musik alltså.
Annars luktar jag bara otroligt mycket svett efter träningen och känner att ett munsår håller
på att arta sig i min högra mungipa. ( snacka om att jag inte tar upp det viktiga ) .

Hade redovisning utav vårt tematiska arbete idag vilket fungerade väldigt bra tycker jag.
Man har alltid höra förväntningar , men man får ta det som det kommer helt enkelt.
Åkte direkt från praktiken till ängelholm, och nu är jag alltså äntligen hemma. Ska skriva
om ett parti, sen ska jag duscha och sen somna som en gudinna. Godnatt  !

inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback