Nyfriserad och dan.

Fått i slingor i håret, samt klippt av det slitna. Ingen bild kommer, för det blir inte som i verkligheten ändå. Har alltså umgåtts med min kusin sedan 3 idag. Känns som evigheter sedan, det är evigheter sedan. Men idag lyckades vi pricka in lite kvalitetstid hursom. Fick hjälpa henne att hitta på stationen, inte lätt att vara född på landet så att säga .

Annars känner jag mig lite hängig och inte speciellt sugen på att göra någonting. Känner mig allmänt matt och lite risig. Hoppas på att det inte är vintersjukan som satt sina spår och tänker ta ett grepp om mig bara, för sådant har jag icke tid med. Har haft massa påskkänslor i kroppen idag och massa pyssel har stått på schemat,pysselungen har kommit fram.

Har fått mitt sommarschema och det känns alldeles kanon. Jobbar på ett bra vis och ser verkligen fram emot det här. En ny erfarenhet och det anser jag vara en bonus i dagens läge.

En bonus som är guld värd är att jag snart ska få gå och lägga mig och sova ut. För jag är oerhört trött och känner att jag måste sova. Så är tanken och så ska det också bli, i praktikten. sova är skönt, så otroligt skönt att man blir nojig

Imorgon är det träning
dirr efter praktiken.


inside of me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback