sing halleluja

Blev en liten besvikelse när man rullade upp rullgardinerna imorse. Var inställd på att solen skulle säga "godmorgon" och ta med mig ut på gräset och börja lapa sol. Men nej nej, så blev inte fallet och istället sitter jag inne och är fortfarande lite deprimerad över vädret. Men egentligen ska man väl inte klaga ? Det regnar inte i alla fall. Men nu när jag vänder på huvudet så ser jag faktiskt vissa tendenser till att så kan fallet bli. Regn regn regn vill jag inte ha, idag.

Jag och mamma ska till stan för att fixa present till Vivven. Han fyller faktiskt år på torsdag. Har inte den blekaste aningen om vad som ska inhandlas. Det får äl bli det traditionella, en teckning ! Undra om han bli glad då   ; ) Du hade blivit överlycklig maddy, visst ?

Annars är det bara fotboll på schemat. Gick sådär igår. Blev dock mycket glad när jag pratade med Pontus och han hade sett mitt snygga skott i kryllet med vänstran ( för med högran kan jag inte skjuta ) och nu säger jag det själv; jag kan inte skjuta med vänstran heller ;) tji fick du madde :D

Det här inlägget kretsar rätt mycket
kring maddy kände jag. Men det behöver
hon. Hon är gla i mi ändå ; )

Tisdag- fotboll
Onsdag- after work
torsdag- vivvens dag + fotboll
Fredag- Bowling
Lördag- Årsfest
Söndag - tomt

Kommentarer
Anonym säger:

söndag - fotboll på österås ju ;)

2009-04-21 | 21:36:58
Bloggadress: http://madiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback