Var bara tvungen .

Jag har kommit in i en sådan här hysteri, det kan man väl kalla det ? Jag vet dock inte vad den kretsar kring. Godis? Glass? Mat? Film? sol? Tror det handlar om sol, för idag började jag bygga på min bränna, på riktigt. Och jag har till och med fått lite resultat. Känner mig som en liten bränd gullig kräfta.

Inväntar morgondagen med spänning om jag ska vara hela ärlig. Längtar efter att få äta frukost i trädgården, samtidigt som jag läser en bra bok och bara njuter utav solen. För den är väl alldeles underbar ? magisk känsla att ligga i bikini och bara ta det lugnt. Ta igen sig för allt jobbigt ( finns dock inget jobbigt hos mig just nu känner jag, förutom plugg )
Men det är egentligen inte så jobbigt, för favoritlinus ska hjälpa mig nästa vecka och det känns väldigt bra = ) Så det slipper jag oroa mig för.

Idag har jag varit en sådan där skrämmande, överbeskyddande flickvän. Ringt onödigt många samtal bara för att oron stigit mig upp över huvudet. Då slog det mig plötsligt att han just nu befinner sig i FBC Arena och spelar innebandy.Då kände jag själv att jag blev rosig om kinderna och la ner mobilen sådär lite försiktigt.

11 juli kommer bli bra
det blir allting med dig.
du vet att jag älskar dig?
mundg .

Kommentarer
Anonym säger:

<3 det kommer bli grymme :) and i love you

2009-04-20 | 21:17:30
Bloggadress: http://madiix.blogg.se/
IF YOU CAN IMAGINE IT, YOU CAN HAVE IT säger:

svar: vad bra då :) följer du via bloglovin? :)

2009-04-20 | 21:52:32
Bloggadress: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback