Är det verkligen fredag ?

Jag vet att jag skriver det varje fredag, och jag fortsätter med det, gud vad veckorna går fortf ! Magiskt , jobbigt men ändå skönt. Jag har fått lite skrivstopp i mig själv, eftersom att jag skrev som en galen liten kvinna igår. Rapporten blev klar iaf, och nu ska den bara fixas lite med de sista delarna. Det är nästan lite kusligt.

Nu ska jag dricka transbärsdryck till det växer ut sådant ur mina öron. Måste få bort det dåliga ur min kropp.
Igår höll jag på att kola på träningen. Sprang slingan, sen var det galet mycket benstyrka ute i spåret. Det sitter i låren idag kan jag säga. att gå i trappor är ingenting som jag skall göra på hela helgen.

Imorgon är det fest
idag är det ikea och
grillade grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback