Bad romance.

Ja, det var av den ringsignalen jag väcktes imorse 09.03. Ljuvliga signal till ett lika ljuvligt samtal. Skall nämligen jobba idag också. Mellan 13-16.45 på fritids. Känns bra såhär i juletid. Hade inte gjorde många knop om jag inte skulle jobbat. Så det känns bra i själen att jag tar tillvara på livet, o dessutom kan träna på att vara fritidspedagog

Ikväll blir det senare bak av pepparkakshus, samt att göra de vackra. Funderar på att sätta på äckligt godis så att min far kan låta det vara för en gångs skull. Annars brukar vi alltid hitta huset som en fallfärdig gammal lada, eftersom att han äter på huset bakifrån och så en dag faller det ihop som det fallfärdiga hus vi en gång byggt. Men det känns nästan som om det hör till traditionen nu. För huset får aldrig stå längre än till jul, så jag ska ej klaga.

Måste städa lite nu. A kommer ikväll och jag kan ju inte skälla på honom för att han ej städar, när inte jag heller gör det på mitt eget rum. Jag är dock en monster/mästarstädare hos honom. Ska överväga att bli det här med .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback