dagen i ord.

Gick upp tidigare än vanligt. Redan 08.00. eller nej, ärligt. Så ställde jag faktiskt klockan på 08.01. Jag kan verkligen inte ställa det på jämna tal. Det är en fobi jag har, och jag kommer nog aldrig komma över den. suck.

Begav mig till malmö. Handlade massa ting. Äntligen fått tag i en jeansskjorta som jag bara älskar. helt magiskt fantastisk. Öppen, stängd, det spelar ingen roll. Den är vacker ändå. Skall nog införskaffa mig ett par gråa strumpbyxor också. men det får vara nästa månad, för nu har jag satt köpstopp på mig själv.fattig student någon?

Åkte till eslöv. blev hämtad av alfred och vi begav oss till Lund för att köpa tv. Och här sitter jag nu. Väntar på att dem skall få upp skiten på väggen så att jag skall kunna njuta av en fungerande tv. & inte bara ha myrornas krig

Imorgon blir det mycket umgänge. Först Emelie, innan hon beger sig till huvudstaden för studier. Och sedan blir det mys med Sandra, Madde och sara :) Sen blir det träning, fysträning. Suckelisuck .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback