Härliga söndag, jag älskar det .

nu blev jag helt plötsligt galet sugen på skagenröra. Det var en lite obehaglig känsla, att den bara kom upp sådär.
Vidare till sådant som kan vara lite intressant. Gårdagen spenderades tillsammans med mina härliga vänner ute i Gulastorp där sandra hade sin 20-års fest. Herre vilken stämning det var. Magiskt god mat, härlig musik, bra uppdrag och en trevlig tid i tunnan. Sällskapet gick inte heller av för hackor. Att göra bomben i sandras badtunna kan verkligen rekomenderas. Tack lotta för att du var på min sida, att du ville vara som jag , tack igen lotta....;)

Kom hem och hade en trevlig pratstund med Mamma, Pappa och Alfred som tagit sig till mig i en viss ovetenskap. Tyckte det var en väldigt gullig gest från hans sida. Han har verkligen börjat göra massor för mig , det uppskattas.
Idag blev jag väckt tidigt av en herre som skall få stryk nästa gång jag ser honom, båliz, han är singel. Någon som vill ha honom? Tinuz? Han kan vara en kille för dig . Jag tror inte du vågar dejta honom?! pusstackadjö .

Begav mig ner till malmö för att kolla innebandy, fartfylld och trevlig match, dock blev det förlust för de röda.
Nu sitter jag tillsammans med världens bästa alf och vi får väl se vad vi hittar på ikväll innan det är dags för sömn.Då han måste upp väldigt tidigt och gå till jobb,medan ja skall ligga kvar i sängen och njuta av min ledighet.
Vad vill vi ha för mat ?

Kommentarer
Tina säger:

Bara hiiiid med honom ;) haha

2009-12-06 | 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback