kycklingfile, ris och sås.

Skolan var liga dryg idag. Det är helt sjukt att man bara skall gå dit för att man ska, inte för att man ska lära sig någonting. Hursom, idag var det dags för redovisning och det var väl lika tråkigt som alla andra redovisningar. Det är inget mot personerna i klassen, utan bara själva ämnet, naturkunskap är inte mitt favoritämne, heller.

Nu är jag hos alfie. Blir skolan imorgon igen, ska skriva ett arbete. Sen är jag helt plötsligt ledig, men måste skriva min rapport. Den ska vara inne den 10. Lite stress, lite ångest och lite av allt det där som hör till .

nu blir det matlagning och ta
det lugnt. innebandy imorgon?
puss

Kommentarer
scott säger:

saknar dig!

2009-12-01 | 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback