Lördagar kan vara väldigt mysiga.

Vissa lördagar är mysiga, vissa är bara allmänt dryga, till en början, sådär på morgonkvisten. Den här lördagen var en bra lördag, för jag fick sova tills jag vaknade, och jag hade inte måsten att göra, utan jag bara fanns till. Blev ju galet mycket bättre att inte behöva vakna upp ensam, det kan förgylla en hel dag måste jag erkänna. De lördagar som jag inte gillar är de lördagarna man måste gå upp väldigt tidigt för att hitta på någonting som man egentligen ser fram emot. Men vem har inte problem att gå upp tidigt på morgonen ? Det räcker man är upp några minuter så har man glömt bort att man är trött. Men det här är nog någonting som följer med mig livet ut.

Idag är en lördag då det vankas fest. Det vankas 20-års fest i Gulastorp. Sandra kompis har fyllt år och nu är det dags att fira henne med alla små underbara vänner som finns där. Är skönt och mysigt att få träffa alla igen, eftersom det inte blir så ofta, mycket dåligt av mig. Känns som om detta kommer ändra saker, eller jag vet.

Ska hoppa in i duschen nu och sedan göra mig färdig. Hade tänkt att komma äcklig och ful, men nej, inte idag.
Det är ju faktiskt lördag, och på lördagar skall man vara fin och allt det där. Lördagar är duschedagen för vissa.

Ska kolla innebandy och
fotboll imorgon samt skriva
en innehållsförtäckning.
det är min söndag det . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback