Lördagsmys i det lilla röda huset

Kom hem för en stund sedan, och hade glömt hur illa det såg ut på mitt rum. Helt galet . Kläder, skor, och massa skit rent ut sagt. Men, det är ju lördag så jag har ju tid att städa. För man ska väl inte har lördagar till något?

Sitter och njuter av vm-finalen i daminnebandy. Jag är nöjd. Deras press är monster och jag vill också börja köra så. Tänk att få springa och bara vara ivägen och störa så mycket som möjligt. Ska vi prova på onsdag laget ?
Men det är ju roligt at där finns spelare som platsar i ett landslag, roligt för er sverige och alla andra länder !!

Storebror hade visst gjort en ny tatuering. Jävligt snygg, så nu finns man med på hans underarm också, tackar !
Nej, nu har jag inte tid, måste städa innan jag skall baka pipparkagor. ska paketera det i små små burkar tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback