tina, jag vill sjunga LIPS !!!

Fredagen kan inte börja bättre. Börja och börja, jag vaknade faktiskt vid elva, men jag har städat, handlat och studerat lite. Och inte fått i mig någon frukost fören nu, runt halv halv två. Det är efterfrukost, kan man säga så?

hursom. Idag är det fredag, det vankas innebandy och fest tror jag. Har ej bestämt mig. Dock blir det innebandy. jag som har blivit trogen supporter hos pelikanerna, måste ju följa dessa så fort tillfälle ges. Bra innebandyskit !

Snart kommer Alfred-hjärtat hem. Hoppas jag. vill inte vänta till klockan halv fem idag igen ! Hade kanske varit roligare om detta varit min egen lägenhet så jag kunde möblerat och donat precis som jag vill. men nu får jag ta det som det är, och bara göra det som är tillåtet. att diska har väl alltid varit tillåtet? och laga mat? och tvätta?

nej , nu ska jag kolla
på pradise hotel av.15.
Såg bara slutet igår.
vill se mer mer mer .

Kommentarer
Tina säger:

Kom till mig då så ska vi SJUUUUNGA! :)

2009-12-11 | 22:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback