bussresan känns lång

Jag förstår inte det, allt blir bara skit !
Förlora mot Västerås, förlora mot Täby.
Hur fan ska man göra för att vinna .
Känns som om vi spelade, sprang, sköt,
passade, rundade och gjorde allt, men
vi åkte ändå där ifrån med 0 poäng.
Sitter på bussen påväg hem från
stockholm och resan känns extra lång
pga förlusterna och det skär rätt in i mig.

jag orkar inte med det här längre , jag vill
känna av segerns sötma och kunna gå
ifrån hallarna som en vinnare, jag ska. 
 
Antar att man får blicka framåt och sluta
se tillbaka. nu får vi blicka framåt som ett lag
vinna som ett lag och sätta oss emot allt
och alla som anser att vi inte hör hemma här !

imorgon är det skola igen, och jag längtar
faktiskt dit. ska bli trevligt att umgås igen.

nu ska jag ge tillbaka emlans dator och
forsätta hoppas på att jag får en i tjugo års
present. haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback