gitarr.

Tisdag och tisdag är min lediga dag. Känns som om lediga dagar i princip aldrig finns. ge mig 30 timmar per dygn.
Hursom har det varit en mycket händelserik dag. Gick upp i god tid, käkade bra och stabil frukost för att senare bege mig till tåget. Väl där står jag och väntar på att tåget ska rulla in så man kan åka iväg. Istället hör man ett "pling" och man får känslan av att tåget är inställt el. försenat. Mycket riktigt, även idag fungerade känslan som den ska. Tåget var försenat, och inte lite heller ! Gick snabbare att ta tåget som gick 43, än det som skulle gått 18. Så jag kastade mig in på det tåget och åkte till skolan. Där hetsade jag upp för trappan och hörde massa sång och studs ifrån ett av rummen på fjärde väningen. Kikade försiktigt in och insåg att min klass körde morgondansen eller vad man ska kalla den för. Såg kul ut. Trängde mig in och blev genast en i mängden. Lektionen som vi hade var alltså musik. Fick dansa sjunga OCH spela gitarr. Jag ingår numera i en musikgrupp som heter spicey people... jag och grabbarna, men jag fick iaf vara med ; ) ! Lärde oss ackord som a7 och D, vilket var skoj ! Kändes rätt kul att börja spela igen  !       Stannade kvar lite efter lektionen och spelade lite till Med SP ! åkte senare hemåt för att sova, och jajamensan vad jag sov. Lite mer än tre timmar låg jag deckad i sängen. Kändes välförtjänt med tanke på prestationerna idag  : ) ! Imorgon ska jag handla alla -hjärtans- dag -present. Under vad det kan vara för något kreativt..Nu ska jag nog lägga mig i soffan och börja läsa det som ska läsas till skolan... ska faktiskt vara duktig för en gångs skull : )

över och ute.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback