hick och sånt.

Idag har jag varit riktigt snorjobbig mot madde känner jag.
Tycker iof hon förtjänar det en sådan här vacker dag i feb.
Jag har efterlyst lite kärlek från henne nästa fredag, för då
vill jag umgås och käka massa gott som hon lagar för det kan hon !
SÅ OM DU LÄSER DET HÄR MADDY KAN DU VÄL SKICKA ETT SMS !

( låter som om man vore värsta desperat, DET ÄR JAG, nej alltså
jag måste komma ur den här ensamma bubblan snart och bege
mig till soffan och titta på fucking åmål, för den är kyl  ! )

För övrigt känner jag mig pigg och utvilad som bara den och
taggad inför turneringen som väntar på mig / oss på träningen
ikväll ! Längtar typ som ett barn längtar efter godis, och det är inte
en okej längtan måste jag säga, för jag är som ett barn och innebandyn
har gått och blivit till mitt lördagsgodis, fast sju dagar i veckan ! !

Imorgon är det torsdag, då ska jag åka till Dunkers kulturhus och vara
med på sportlovsaktiviter där. Nämligen grafitti  . Det ska bli alla tiders
att sitta och syna ungra från topp till tå och hur de hanskas med tekniken
som jag själv aldrig kommer få ett genombrott i. jag är katastrof. Sen blir
det en tripp till Ängelholm med Lördagsgodiset i väskan och där ska jag
möta upp emlan för en trevlig liten fika & lunch : ) Nu när vi båda är lediga
så får man passa på. Sen ska jag utforska hennes hem innan träningen !

( visst låter det som om jag är överaktiv idag ? JAG ÄR ! )
Inside of me


Jag kan inte rå för det. Men var bara tvungen att gå tillbaka till emlans blogg
och läsa alla hennes inlägg från tiden som jag spenderat i FBC Engelholm.

" 14 dagar kvar

Om två veckor är dagen med stort "D" kommen. Sedan den 1 maj har vi alla längtat efter den där speciella lördagen. Under drygt fyra månaders tid har vi avverkat den ena milen efter den andra, lyft en himla massa skrot samtidigt som det har runnit floder med svett från våra kroppar. Våra vänner har haft grillkvällar på stranden, varit på after-beach, tagit en fika på uteserveringarna och mest haft allmänt sköna kvällar. Skillnaden mellan oss och dem är dock att de inte kommer att få uppleva det som vi ska göra den 20 september, SERIEPREMIÄR! Jag kan redan nu känna känslan när vi stiger av bussen i Ö-vik. Den nervösa, men förväntansfulla stämningen i omklädningsrummet, Anna som inte kan bestämma vilket hårband hon ska ha på sig, jag som lägger upp mina matchtillbehör i en fin hög, Scott som smaskar på en risi frutti, Linda som tar några dansmoves, Emma som trycker ner sin fruktsallad, Madde som är försjunken i sitt eget, Ursin som hasar ner byxorna långt ner på höfterna, My som fixar frillan, Tina som bjuder på sig själv, Maria som tar av "äggmössan", Becca som rufsar till håret, och ja listan kan göras lång. Oavsett hur alla laddar så kommer vi ha en gemensam känsla: "Äntligen är det dax!" 

varfan tog alla dess matcher vägen ?
Hur många mil har vi åkt sen dess ?
Hur många toaletter har vi besökt sen dess ?
Hur många bollar har vi förstört sen dess ?
Hur många hårband har jag lyckats använda?
Herregud, 20 september. samtidigt som om det
känns som tre år sedan, är det inte lång tid.
Nu är det dags att hänga av sig Västerås och
piska skiten ur de som kvalar mot oss. och nästa
år är vi tillbaka bättre än nägonsin.

Kommentarer
Anonym säger:

Åh, det var längesen jag skrev det inlägget... Verkligen minnen <3 Kul att du får ut ngt av allt gammalt som jag har skrivit iaf, trodde bara att det var jag själv som läste i arkivet=)



Jag ser verkligen fram emot imorgon, för Emlan blir det dagens höjdpunkt=)

2009-02-18 | 11:37:23
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/
Anonym säger:

hahahaha, din jeffla stalker ;) stör mig inte när jag jubbar:D uuuh, jag är ju en mästerkock:D

2009-02-18 | 21:59:01
Bloggadress: http://madiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback