it's magic

Det är inte Ok att kliva upp halv sju, åka till skolan, vara där i två timmar
( lekte med lera, ritade och använde gips idag på bild & form lektionen )
åka hem, äta sen decka i soffan, och sen känna den där magiska känslan
och ta sig en funderare på om det fortfarande är samma dag eller den är ny.
Jag älskar att sova, det är mitt kall i livet kanske ? Idag på lektion fick vi en uppgift
av att forma ett djur i leran, jag valde att skulptera en snigel. Och bara några minuter
senare hör man någon som ställt sig frågan : undra om djuret man format, symobliserar sig själv.
Det hoppas jag verkligen inte, för ist är jag både långsam och slemmig...

Idag blir det till att plugga litegranna, för att sedan skriva mina små uppgifter som ska bli
inlämnade nästa vecka, som inte behöver vara inlämnade förens om typ, 10 veckor.
men skönt att bli av med allt, och lägga fokus vid de lite större sakerna.

Nu ska jag fortsätta kolla Irene Huss, den andra filmen i den samlingen för dagen .

Inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback