jag hatar att vara sjösjuk, och inte lite heller..

Gick upp 06.00, packade, åt, städade och vips så var klockan 07.15 och vi skulle åka mot gotlandsfärjan. Till en början gick det kanon, sov och kände inte alls av gungandet. Sen vaknade jag och kände hur munnen var alldeles full med saliv och den här -jag-måste-kräka-känslan dök upp och jag ville bara sjunka under jorden och sen dyka upp igen när vi var framme ! Kunde inte röra mig, och jag var förbannat kissinödig, kunde inte äta och jag var hungrig. Båtresan tog ju ändå 3 timmar och 20 minuter- DET VAR INTE OKEJ!  Men sen när klockan började bli runt elva ( färjan 8.05-11.20 ) började vågorna bli mindre och mindre, och jag började må bättre och bättre. Sen gick vi ner till bussen och jag kände ingenting !
Det är lite allmänt sjukt skulle jag vilja tillägga ! Att det bara kan ändras sådär, skönt var det i alla fall. Så åkte från gotland vid åtta , var i stockholm vid lite i ett, och när klockan var midnatt var jag hemma i hässleholm. Det känns rätt fräckt att åka så långt under en och samma dag. Nu har vi allt i våra egna händer tjejer, det är upp till oss själva nu att banka skiten av ö-vik, för om vi vinner och västerås vinner mot karlstad, så är vi ändå färdiga för kval, och det tar vi.  viiiiiisssstt ? 
Känner mig fortfarande lite illamående men antar att det får gå över, har som sagt träning idag igen. 45 minuters löp ute + en timmes innebandypass. Vältränad ska jag bli till nästa säsong, och då måste jag sluta äta massa skit ; P !

Stugan vi hade på Gotland fresten var kanon, hade världens myskvällar och det var skönt att bara koppla av och chilla på en annan ort än Umeå, Stockholm, Götebor, Västerås, Örnsköldsvik, Karlstad, Falun, Mora...Gotland var bra ! Vill gärna åka dit på sommaren, men då ska jag flyga för åka båt dit igen, det gör jag aldrig om !

Nu ska jag skriva färdigt mitt arbete och lämna in det så man kan stryka det från pappret. MAGISKT att få bort det !
Ska kolla lite film sen igen.

DAVID


Inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback