kanske ska bli kare ?

Och jag är lika lat som vanligt..
Jag förstår inte var det kommer ifrån,
men jag har aldrig någon energi över
till sådant som faktiskt kan vara nyttigt
men som är tråkigt. Jag borde läsa i
en bok, men den ligger bara där och
känns allmänt jobbig.. Måste få ordning
på alla mina böcker, men har ingen direkt
koll på vad som behövs och när det behövs.
Känns inte som om bokjävlarna finns heller.
Letar och letar, men de existerar inte. Och nu
när jag tänker efter var det någon i klassen
som pratade om en bok som inte finns..
Kan vara den.. nu ska jag placera mig i soffan
och titta på antingen en wallander eller Beckfilm,
har inte riktigt bestämt mig och kommer antagligen
inte göra det heller på en bra stund. för där är säkerligen
någonting annat som kommer ivägen och kommer försena
"arbetet" ett x antal minuter. När jag tittar mig omkring på rummet
så kan man konstatera att här är förbannat stökigt. Var fan kommer
alla dessa sakerna ifrån ? De fanns inte där när jag åka här ifrån sist,
men nu finns de här och det känns inte bra ! Måste börja skärpa mig och
hålla koll på allting... = )  nej, nu är det tack och goodbye folks ! nattinatt.
Fresten träffade maddy idag med en sväng, hon är söt.

Kommentarer
Anonym säger:

<3

2009-02-03 | 20:34:11
Bloggadress: http://madiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback