Misen

Igår var en helt otroligt härlig dag  !
 Först var jag på dunkers kulturhus och målade lite, sen tog jag tåget till Ängelholm och gick på biblioteket. Hittade böckerna som jag behöver för studiernas skull, Lycka kallar jag det ! Mötte sedan upp Emlan och strosade rundor på stan. Plingade på hos Linda så gick upp där och traggade i drygt en timme. Innan jag och Emlan bestämde oss för att käka. Riktigt mummamat måste jag säga, m m m ... Umgicks hela dagen fram till träningen. En mycket lugn, fin, härlig och underhållande dag. Tack Emlan. "känns skönt att få veta vad som döljer sig bakom den där innebandyklubban" sött..
Träningen gick inte så bra som jag tycker att den borde, synd !
Hursom åker jag ändå till Gotland ikväll, vill inte åka båt. muuueä.
Jag vill dock ta 3 p på lördag och 3 p på söndag så antar att där
inte finns något annat alternativ än att åka båt. Kan bli intressant !
Måste fortsätta packa nu, för jag beger mig till Helsingborg innan
samlingen. Ska umgås lite med Kisen innan jag är borta hela helgen !

Måste äta också.
Inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback