Och så blinkar du till....

Stand By me kan vara den finaste, sötaste, charmigaste och läskigaste filmen, på sitt vis förstås !
Tror det har en hel del att göra med låten, when the night has come, and the land is dark, and the moon is the only light we'll se.  Den är söt, dock blir jag lika tårögd varje gång jag kommer till slutet, han som är så snygg..  Att han är död både på film, och i verkligheten. drogerna tog hans liv...
   Håller en tumme för din skull idag Emelie ( om man håller två, så går lyckan ut genom den andra, därför håller jag en)
Det kommer gå alldeles lysande, och när du är redo för allt som har med operationen att göra , är jag redo att hjälpa dig !
Ska snart till skolan. Har avnjutit en frukost bestående av en tårta gjord på räkor, ost, rostbiff och frukt tillsammans med mamma och pappa. Idag är det nämligen min mammas dag, hon fyller 50 år. Grattis mamma !

Lasse, jag drömde om dig inatt . Att du frågade hur många kg jag gått upp
När jag vaknade var jag tvungen att kolla om du ringt, samt fick jag väga mig  !
Detta var den sjukaste dröm jag drömt på länge.

Idag är det den fjärde, vilket betyder att Cornelia "hbg-fest" Scott är hemma =) =) =) =) =) =)  !
Nog lyckliig jag är då  :) jaaaaaaaaaadå!

grattis falkonetti också :)

Kommentarer
erica säger:

whooot ? om mig eller? hahahahha, då ska jag tala om att du är en pudding vad vågen än står på, stjärnana :)

2009-02-04 | 13:17:53
Emlan säger:

Det hjälpte att du höll en tumme, operationen gick jätte bra=)! Du är underbar min vän! <3

2009-02-04 | 18:38:52
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/
Anonym säger:

Love you!!

2009-02-04 | 21:51:32
Cornelia säger:

Love you!!

2009-02-04 | 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback