Riktigt mycket helg framför mig !

36 timmars sömn på tre nätter känns inte helt hundra.
Känns verkligen som om jag sover bort mitt liv, men vet
inte vad jag skulle gjort om jag inte sovit fram till elva
om dagarna  ? Prioriterar skolan, vet bara inte var jag
ska börja så vet inte längre om det kallas att prioritera?

Måste börja rensa lite i mina hyllor för det börjar bli otroligt
stökigt där , och det vill jag inte . har gått och blivit vuxen.
( sluta att skratta ironiskt madde, både du och jag vet att
jag tagit ett stort steg i rätt riktning för att bli kallad vuxen )


Hursom så har jag planer framför mig, nu ska jag bara
fånga mod och verkställa dem, vilket jag anser är otroligt
problematiskt. Fresten, hade en down i min svenska i
tisdags där david fick chansen att glänsa lite, men när
onsdagen kom så var precis allt som vanligt, han pratade
och jag rättade ( inget illa ment vivvis ) ! Precis som de ska va !

Vaknar i min säng, och ligger raklång tvärsöver sängen.
Det känns underbar att ha en säng som är 195 bred och
200 lång. Nu när det snart är sommar och då är det skönt att
bara kunna slänga sig rak lång över sängen och somna
med kläderna på. Efter k.dagarna med maddy och viki kanske,
för där brukar det aldrig gå normalt till. aaaaaaaight ?

Nej , om man skulle ta och klä på sig kanske , orka jamas och
morgonrock när klockan är halv ett. Får skärpa mig nu och börja
ta tag i de vardagssysslorna som måste göras en fredag som den här !

Ska åka till maddy ikväll, ska bli helmys !
Massa frukt och sådär innan matchen
imorgon. Har höga förväntningar, känns
bättre att möta IKSU nu, än att göra elitpremiär
mot dem helgen 22-23september ( eller när det nu var )

Uppdate imorgon antar jag, har inte tid mer idag.
Måste kolla lite film också,beck får det bli ! Eller
Wallander. Emlan, vet att du håller med mig ! !

Kommentarer
vikkan säger:

hahaha, nej brukar aldrig gå som det ska , dock däckar jag nog på min sida av vägen ;D hmm, ska jag aldrig mer sova hos dig :O haha

2009-03-02 | 19:53:54
Bloggadress: http://vikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback