slutet av veckan .

Har inte varit hemma på ett bra tag känns det som ! Åkte i tisdagseftermiddag,
och kom hem nu för drygt 10 minuter sedan! Har pulat massa med Davids lägenhet,
handlat och fixat ! Börjar få det lite hemtrevligt i köket nu, och i badrummet ! Sen har
inte så mycket hänt, men det kommer antar jag ! jag tycker det känns lite läskigt att
hjälpa till, trots att det inte är min lägenhet. Känns så otroligt vuxet på något sätt.
har haft två underbara dagar med massa prat, mys och allt som hör där till.

Träningarna denna veckan har väl gått käpp rätt och helvete om man ska uttrycka det milt.
Och det ska man ju, det har jag lärt mig  ( ironi ) . Nej , men det är bara att ta nya
tag och prestera bättre i helgen, då vi har världens viktigaste matcher. spookie.

Nu till det som jag känner är det mest viktiga vad det gäller mig ! Jag har på 2 nätter
sammanlagt sovit 25 timmar ! Det känns inte ok, för jag känner mig dum mot alla
de som måste upp och jobba, men fy förbannat skönt det är att sova bort allt som
har med bekymmer och oro och stress att göra. Har fått två uppgifter i skolan och
jag förstår verkligen ingenting av dem, vilket ger mig panik för de ska vara inne nästa vecka
om jag inte missförstått allting ! Det känns inte snällt ! Nej , nu ska jag gå och borsta
tänderna och se vad jag kan göra med mitt liv imorgon = )  !

Ska åka till bjärnum
och ha en riktig
mundg- night med
maddy. massa frukt !

inside of me
godnatt  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback