Tisdag, världens bästa tisdag

Idag är det magiskt fint väder måste jag säga, solsken, lite varmt och fågelsång.
Det var faktiskt en av de första sakerna jag la märke till imorse, fågelkvitter överallt!

Hursom, drog till skolan så jag var där vid 9. Har dansat, sjungit, spelat gitarr och
skrattat. Men det hör väl till när en bunke fritidspedagoger ska lära sig spela gitarr.
men många är faktiskt bra på det, och bättre kommer det bli. Ska ju faktiskt redovisa
det för läraren så småningom. Hujeda mig säger jag bara . Ska kolla på hockey ikväll
( det är inte helt mot min vilja, men lite faktiskt ) myrorna spelar kval.. (de heter inte myrorna)

Så jag ska packa nu för att vara borta i två dagar, igen .. Det blir väl så antar jag ! Ska köpa färg och
börja bära upp saker i lägenheten : ) ! ska bli kyl .

nej , nu är det dags att äta och packa
innan jag drar med tåget 16.22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback