vanlig måndag och steken väntar

Uppdatering i klass med katastrofal.
;c mycket har hänt under helgen, och jag
vet faktiskt inte vart jag ska börja. Födelsedagsfirande
i Fredags och det var trevligt. Med god mat, bowling och annat gott !
Lördagens spenderades först i sängen, i ett x antal timmar, sen
begav vi oss till Ängelholm och tina för att avnjuta en underbar tacomåltid.
TIllhörande spel, godis, och melodifestivalen. snälla snälla snälla....byt låt.
Söndagen spenderades lite överallt. med ishockey och film.. mys.

ny skoldag idag och jag kommer nog ha träningsvärk imorgon. Sitter fortf
med jackan på, för jag ska bara få i mig något att äta, sen blir det tåg till Klippan och favoritNell.

ibland rinner saker ut ur handen
och ibland vill jag bara skratta åt
människor som är som du. jag
trodde, och tror egentligen fortf
att du är något bra men ju mer du
håller på så här, ju svagare blir du
i mina ögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback