den första dagen på det nya året.

Nyårsafton spenderades tillsammans David och Tascha vilket visade sig
att det skulle bli en riktig höjdare ! Lagade mat, spelade yatzy och sjöng sing star.
Egentligen tycker jag att det är rätt löjligt att ens skriva det, men ja, jag vann, rätt
överlägset om hela sanningen ska fram ; ) För övrigt så var det en väldigt trevlig
kväll med massa skratt och massa konstigheter, raketerna brydde vi oss inte
så mycket om. Så sammanfattningsvis kan man säga att den här nyårsaftonen var bra,
väldigt bra, mycket bra, kanonbra....

idag promenerade vi på Vedema och det var typ världens väder där. Soligt. Hade med oss
mackor och varm oboy som vi åt uppe på utkiksplatsen. Det var en trevlig vistelse tillsammans
med mamma, pappa, david och Ida = ) !

nu ska jag nog lägga mig i soffan,
för att sedan läsa min nyinköpta bok
och krypa ner under täcket och invänta
morgondagen . Massa fotboll och jag
saknar det.... 

 





årets höjdpunkt måste nog vara studenten och kent-konserten... den var fantastisk .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback