FBC- Huddinge 5-7

Antagligen kommer jag bara låta trött, gnällig, pinsam och allmänt dyster.
Men det får man göra efter en förlust, för den här förlusten sved verkligen !
Från att ha legat under med 4-0 efter första lyckades vi ändå vända och ta
över mer och mer under matchen och resultatet skrevs till 5-7. Det känns
absolut som ett steg i rätt riktning och hoppas på ett skärrat Rönnby imorgon.
Förra gången ledde vi inför sista, men förlorade dock pga deras "landslagsfemma"
som producerade som aldrig förr ! Deras 6- måls skytt för dagen då, är numera
skadad så vi får hoppas att ingen tagit över hennes roll som målspottare !
    En sak som blir mer och mer irriterad för varje gång jag tänker på det. Mot
Falun lyckades jag göra två fullträffar, men de har inte blivit inrapporterade och
är helt enkelt strukna. Så jag har gjort 10 mål, men två saknas och nu har jag
på pappret bara gjort 8... Förstår inte hur två mål kan tacka för sig och faktiskt
försvinna. Det är för mig ett mysterium och just nu orkar jag inte ens bry mig
om det, för jag är på lite dåligt humör och ska slänga mig i soffan nu och ladda
järnet inför morgondagen, då Rönnby ska åka ifrån skåne med 0 poäng i bagaget !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback