musten gick verkligen ur

små ord kan ha en stor betydlese, både i negativ och positiv bemärkelse .
I det här fallet känner jag mig bara alldeles tom. känns som om någon
kastat stenar och sen bara gått därifrån utan att reda upp efter sig .
det känns som om man blir mindre och mindre för varje dag som går.

och ibland förstår jag inte hur somliga tänker
och jag blir bara frustrerad. meningslöst .

Vanligtvis brukar jag prata om matcherna med glädje men nu säger jag
istället såhär : vilka matcher ? jag har inte spelat några matcher...
det borde sammanfatta på ett bra sätt om hur det gick i helgen.

m u n d g - bokstäver som betyder någonting, var jag än befinner mig.

Kommentarer
Anonym säger:

<3

2009-01-20 | 15:37:45
Bloggadress: http://madiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback