nystart.

Ny vecka, ny måndag, nya måsten och tillsägelser.
men idag känns det inte som om jag bryr mig någonting .
För idag kan vara den skönaste, bästa, roligaste dagen på
länge för idag vankas det innebandy, innebandymatch dessutom.
Nere i malmö, nere i malmö 20.30, nere i malmö 20.30 mitt i natten.

Sitte roch väntar på Cornelia & Marika som dyker upp runt 17 snåret.
Beger oss sedan tilll Malmö som det framgick i tidigare skede..

Idag har jag inte lyckats åstakomma någonting när jag tänker efter..
Jag gick upp kvart i 11, sen beslutade jag mig för att gå en runda, som
tillslut blev en timme och femton minuter lång. Riktigt skönt att gå i solskenet
med musik i lurarna och känna hur snön knarrade under dojjorna.
Kom hem, inte var hemma och jag hade inte heller några nycklar vilket
resulterade i att jag ringde min fader, som kom som en blixt och tog med
mig först till maxi, sedan till öb ... Därefer parkerade jag i stort sett i soffan
med täcke och morgontofflor på mig. Och helt ärligt tänkte jag även nu lägga
mig i soffan och titta på föräldrarfällan. sicik härlig film : )

nu är det alltså match som står näst på schemat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback