skandal.

idag är jag tröttare än tröttast och jag ska snart gå och sova
för jag vill ha onsdag så jag kan få reda på min tenta, samt
att innebandyträningen börjar igen, så man inte blir tjock .

hif vann alliansen, det var gött. jag var ute och gick imorse,
det var skönt, och jag ska snart bada, och det är det bästa jag vet.

jag kom på en sak idag, att jag vill möta önnestad i serien
så att vi kan vinna lite till, och för att det är ändå rätt kul att
möta dem. roliga, hårda och helt sinnessjuka matcher.
serien detta året kommer för övrigt vara hum...annorlunda...

FC hässleholm och jag hoppas på svarta tröjor med rosa
tryck för då kan vi känna oss kvinnliga samtidigt som vi ska
spela som några...ja, ni får avsluta meningen själva om ni
känner för det. ..

jag har sökt sommarjobb idag, och nu orkar jag inte mer
för nu väntar badet och kanske en ostmacka. night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback