Snorig och allmänt förkyld.

ibland stirrar man sig blind på saker. Saker som egentligen inte har någon som helst betydelse tar överhand och man blir svagare än isen på sjön. Det känns som om allt raseras och man inte har inte en möjlighet till att bygga upp det igen. "du är det bästa som hänt mig", varifrån har jag hört dem orden förut ? Det känns som om du matar alla med dina oengagerade och idiotiska komplimanger som är hämtade ur den senaste skvallerblaskan. Jag får nog utav dig, det fick jag aldrig förut. Men nu får jag nog av dig på alla plan , och just ikväll vill jag egentligen inte kännas vid dig för du gör mig spyfärdig och jag kan faktiskt säga rakt ut att jag ångrar allt som har med dig att göra. Men om jag nu skulle säga, så ljuger jag ändå för mig själv. Det har jag alltid gjort vad det gäller dig. men tur att du fått tag i något som har samma intelligens som du, noll.   ja, jag är förbannad och ja jag skiter i vad som händer i ditt liv. skönt att jag fått ett slut på detta!
du är noll och ingenting för mig längre.

vaknade upp igår morse och kände att huvudet var som en stor badboll, och körtlarna efterliknade två stora golfbollar. Svullnaden gick ner med tiden och jag beslutade mig för att träna ändå. Det skulle jag inte gjort för jag vaknade upp mer förkyld än någonsin. Fick därför hoppa dagens träning och känner mig redan mycket bättre i både snok och hals, och hoppas därför att kunna medverka till helgen då kosan styrs mot Karlstad och Falun. Ska dock infinna mig vid idrottshallen 05.30 på lördagmorgon och därför har jag beslutat mig för att övernatta hos My efter H1's match mot Munka Ljungby. Det blir god mat som My tillagar och sen blir det väl lika roligt som alla de andra gångerna jag umgås med henne. Nu ska jag fortsätta att kolla på Van Veeteren som jag gjort stora delar av dagen sedan jag kom hem från David   <3 och Helsingborg. Godnatt kära vänner, Hörs på måndag då jag kommit hem med 6 poäng i bagaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback