har du hört den förr ?

Blev marknaden i Kivik innan idag. Den kändes relativt liten.
Kanske för att man varit så liten man varit där de andra
gångerna, att allt annat runtomkring känts stort ?

Hursom så var det trevligt och jag köpte present ..
" Om du tycker jag är söt, ska du se min moster "

Åkte till träningen, hade innebandy och herregud vad
det var roligt. Jag sprang och sprang och sprang.
Men det kändes inte, inte förens nu när man är helt slut.

Imorgon fyller Ola år. Grattis till dig storebror ! På kvällen
blir det jobb från 21- 10. Sen vet jag inte vad som händer.

" Baby you know that I miss you
I wanna get with you tonight but I cannot babygirl
And that's the issue
Girl you know I miss you
I just wanna kiss you
But I can't right now so baby kiss me thru the phone
(kiss me thru the phone)
I'll see you later on..
Kiss me thru the phone
See you when I get home "

Ibland är det de lilla som krävs för att göra en hel dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback