M i t t i v e c k a n i n l ä g g k a n v a r a b r a.

Mitt i veckan dagar känns mycket bättre när man har någonting att se fram emot. Och den här helgen kommer bli så fruktansvärt underbar att jag bara vill springa runt i en vattenspridare och skrika ut mitt glädjetjut, det kommer eventuellt. Imorgon blir det enbart träning på kvällen, sen blir det hem och packa och sedan sova för att gå till jobbet vid 12 på fredag. Slutar vid sex och då blir det raka spåret till k.stad för att fira Martin och hans 21 års dag. Stannar sedan i kristianstad för att på lördag hänga på t.rocken hela dagen. Sa jag att jag ser fram emot den här helgen ?

Idag har jag hunnit med att vara arg, umgås med Caroline och vara på Hästveda marknad. Det är inte piss i havet. Nu ska jag sätta i säsong ett av  baywatch. Jag var tvungen att köpa den förra veckan, så nu är det alltså dags att se den .

Godnatt.
jag älskar
att sova i
min egen
säng.


Kommentarer
Carro säger:

Det ringer! -Nej det är bara meddelande. Ååå jag vill också ha:( Hahaha.. det är dom små sakerna som gör det=)

2009-07-09 | 08:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback