see ya later.

Idag har den där rostiga rösten med mig.
Om man hade kunnat sjunga hade man
kanske blivit klassad som "den där begåvade
med den där speciella rösten" . troligtvis inte.
Men man måste få drömma, det får man.

Grattis maddy på 20 års dagen = )

Är det inte lite sött ändå? Att mor min frågade
igår när jag skulle upp, men då vägrade jag
säga det för då hade hon bara ringt och försökt
väcka mig. Ist låter hon pappa dra det lasset.
20 år och behöver en levande väckarklocka?
Det är alltid skönt med lite omtanke och kärlek !

Jag gillar denna låten .
http://www.youtube.com/watch?v=SUtk2Sv2NRM

Idag blir det alltså helsingborg och Tropikaret
med mormor och familjen Hansson, KANON !
Sen blir det väla och försöka hitta något nytt
till båstad. Ska försöka hitta en spegel på IKEA,
som vi kan ha i bilen ! ; )

Nej , nu måste jag nog göra mig färdig .
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback