Att dela glädje och sorg med dig

Vivven ligger i soffan och kollar familjen annorlunda, och jag sitter här och är medveten om att jag ska göra någonting. Jag vet dock inte vad det är, och det gör mig så frustrerad att jag inte kan finna några ord.

Har inte kommit över förlusten, det gör jag aldrig. Men jag får länga mig att förtränga dem, men bättre än så blir det inte.
Har alltid varit en tävlingsmänniska, och minsta lilla kan göra mig irriterad, om det inte blir som jag tänkt mig . det är jag

Imorgon är det praktik igen, och skulle egentligen varit med Maddy.
Men skulle få papper imorgon som jag är tvungen att fixa. Och det kunde man inte skicka idag utan de får jag imorgon. Störigt är bara förnamnet. Så det får bli en annan dag, men det tror jag fungerar, or ?

Tack tina <3

Kommentarer
Anonym säger:

javisst, bara det att jag ska försöka vara hemma med:D

2009-03-31 | 14:07:42
Bloggadress: http://madiix.blogg.se/
Tina säger:

så lite så <3

2009-03-31 | 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback