Bakdag med tillhörande.

Igår var det onsdag, och då hade jag & david bakdag.
Vi bestämde oss för att göra en kladdkaka, med olika åsikter om resultatet. Jag är förtjust i den här kladdida kakan, där det nästan rinner från skeden påväg till munnen. Medan han tydligen föredrar den där ljusa, fina, släta och inte alls kladdiga kakan, som för mig inte heter kladdekaka då, utan torrkaka. Men vår skapta torrkaka smakade ändå helt ok, men föredrar ändå den riktigt kladdida kakan, som verkligen lever upp till sitt namn.

På kvällen for jag till ängelholm för att träna och den här träningen var både skoj och jag väldigt bra enligt mitt personliga tycke. Är fokuserad inför matchen på fredag, och jag ska ta hem ett dm-guld på senior nivå, absolut ska jag det ! Ser fram emot att möta mina gamla lagkamrater, samtidigt som jag fasar över det. Innan och efter matchen är vi vänner, men under vet jag inte ens vilka dem är ( det är något jag intalar mig iaf, sen får vi väl se hur det går med den saken )

Idag har en sådan där dag, tillsammans med hela klassen där vi ska planera inför fritidshemmets dag, vi ska ha typ 350 ungar att ha koll på. Det känns som dubbla utmaningar . Dels att hålla i den här dagen, samtidigt som man ska ha koll på alla liv som springer runt runt runt. Jag ser fram emot dagen..

Ikväll blir det åter träning i "hometown" Ängelholm. Jag tillbringar faktiskt väldigt mycket vaken tid, i och för sig även sovande tid. Men det gör mig ingenting, staden är fin ! Efter träningen åker jag till HBG, och sedan hem igen imorgon för att möta upp sandra halv 3 för uppladdning tillsammans :  )

Nu får jag nog lägga på ett kol och göra mig färdig så man inte skrämmer klassen då jag nu ser ut som ett levande lik med världens största fågelbo på huvudet ! Den här frisyren är inte okej !

Inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback