Har inget häftigt namn på rubriken, totalt stopp.

Nyss hemkommen efter en resa som heter duga. Tänkte jag skulle tagit bussen hem efter träningen imorse, men nej nej , den gick inte alls som det stod på internet att det skulle göra. Så jag fick hetsspringa till tåget istället och hoppa in där. Väl där fanns där fulla ungdomar som spillde ut öl på golvet så det rann i vagnen. Väl framme i helsingborg fick jag vänta, vänta och vänta. Men nu är jag alltså hemma efter väldigt många om och men. Det är sådant man får ta antar jag när man lever i en ryggsäck , precis som jag gör. Spelar ingen roll om det är vardag eller helg, väskan är alltid med.

Förlust igår och jag måste erkänna att det svider att prata om den. Att ens tänka på den känns jobbigt enligt mig. De var bättre än jag trodde, men med bättre skärpa, mer löp, mer tajming så ska de absolut inte vara omöjligt att vinna över. Om vi förbättrar allt från igår, och spelar som vi gjorde mot SödraDal och Skellefteå, eller kanske rent av pixbo , så kommer vi ta hem tre pinnar imorgon. Det hade suttit dödsskönt i kistan.

Sen helt plötsligt blir det en ny vecka med nya utmaningar och förutsättningar. Men först har jag alltså en tjejkväll samt en resa till Mariestad att avklara. Så lite helg har jag kvar att utnyttja.

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara finnas, för det tycker jag att jag har förtjänat med tanke på att jag tränade innebandy imorse. Kändes skönt att få leka av sig lite, samtidigt som man ändå fick öva på lite saker och ting. Mihi.

Inside of me

Kommentarer
Anonym säger:

oja! :)

2009-03-28 | 16:22:47
Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback