Helgen är förbi, trött på den.

Kom nyss hem från Mariestad och matchen mot Lockerud. Jag har lagt den bakom mig och blickar redan framåt mot den 13 januari då skellefteå kommer på besök, och dessutom skaåka på däng i vår hemmahall.Trots förslust kändes det ändå helt ok att åka buss hem. Med tanke på att det endast tog fyra timmar ( hemmamatch kändes det som ) .

Träffade gamla godingar igår och det värmde hjärtat. E.M.D, emil morin dominerar. Fick träffa lite nytt folk också, trevligt.



jag är trött på dig dig dig,
jag ger snart upp, ärligt.

Hoppas du har det bra scott,
men kom hem snart, jag saknar dig.

Kommentarer
Sändrä säger:

God morgon (:

Händer idah då?

2009-03-30 | 11:17:10
Bloggadress: http://sandrabergqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback