lovesongs 2oo9

Igår hade jag problem med att komma fram till vilken dag det var,
tror det har och göra med allt som helgen drog med sig .
Känslosam, kall, varm, irriterad, glad, lycklig, förkrossad .

Ett nytt liv i hemlighet
ingen ser ingen hör
och ingen förstår vad
som görs, hur det går
tillväga, det bara finns.

Gick upp vid halv 9 tiden idag, käkade lite frukost, ringde sedan till
sommarjobbet, pratade lite, sen tog jag tag i hushållssysslorna.
Städade, diskade OCH lagade mat. Klyftpotatis och vitlöksbiffar.
Sen har jag varit på väla och ikea och nu har jag kommit hem till
Hässleholm. Blir till att sova järnet inatt, men först ska jag lyssna
på lovesongs, den nya skivan. Jag smälter och jag vill bara kramas
Men istället befinner vivven sig i en helt annan stad just nu .
Det är dock inte så farligt som det låter, vi ses ju snart igen : ) ! <3

Har massor att göra imorgon
måste skriva en lista .

Kvalserien har kommit ut med rätta datum,
hoppas på den 20 så cornelia kan vara med !

nu är det bingen
Godnatt .
inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback