På 26 timmar har jag varit i ängelholm, stockholm, skellefteå, umeå , malmö och Helsginborg.

Jag har flugit, åkt taxi, åkt buss och slutligen bil. Det kändes mysigt att vara högre upp än molnen, samt se hur sveriges yta ser ut, från ovan. Dock är landningarna läskiga ochj jag har förmågan att tro det värsta vad det gäller flyget. Om vi struntar i resan och istället fokuserar på matchen som gick av stapeln i Skellefteå igår, så vann vi den. Med 7-5. Vi var inte bra, vi var inte dåliga, vi gjorde det vi skulle och det räckte till en seger i kvalserien. Känns skönt att kunna vinna, trots att man inte lyckas få ut det bästa utav situationen. Men vi fortsätter att kämpa, och spela ut så gott vi kan för att hålla oss kvar i eliten även nästa år. Nu kör vi !

för övrigt har jag tillbringat de senaste 3timmarna med 13 män från herrlagfet. De hade något lustigt spel och tvilliungen gick ifrån som den rika vinnaren. De tog taxi till knutan för att ha sin lagfest. vilket innebär att jag ska städa, laga mat och bara ha en kväll för mig själv. Bara göra det som jag själv tycker är kul . en hemmakväll för mig själv helt enkelt.

På måndag är det praktik, jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback