partytime for some people.. not for me .

Som vanligt hinner jag inte göra hälften utav det som jag hade tänkt
göra under dagen. Så det får bli ett projekt till imorgon, som vanligt .
Lyckades dock med att skriva början på min inlämningsuppgift som
ska vara inne på måndag, den verkar vara tolkningsfri eftersom där
inte finns något angivet sidantal, men jag tror det ska vara kring 2s.

Ska snart bege mig till tåget för att åka till träningen. Ska köra till
stationen, för mam & pap är inte hemma, och det fick jag reda på
alldeles för sent. tyvärr ( njet ) ! Är allmänt trött i huvudet och vet inte
vad som hade varit kul resp tråkigt en dag som den här. Vet bara att
jag MÅSTE sova när jag kommer hem , annars kommer jag inte orka
spela gitarr imorgon,

jag får se vad
tiden utvisar
jag orkar inte
längre sätta
mig upp mot
den

inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback