Skit i nålen, tänk i huvudet !

Sitter och lyssnar på lugna favoriter, och dom konstaterar att hur många människor som helst vill hämnas sina ex med en vodoodocka (?) . Det ena är chicken, medan den andra är helt insatt på att det faktiskt fungerar. Själv är jag emot !

Gårdagen innehöll egentligen ingenting. Vivven kom hit, vi gjorde ingenting mer än att titta på film & TV, det behövs inte, vi har det roligt och underbart ändå! En skön hemmakväll är ibland nödvändigt. Blev Beck - i guds namn på kvällen och sen blev det direkt jump in bed. Så nu är jag en helt ny utvilad Anna som tar emot dagen med öppna arma ( va ? ) ! Ska köra bil kvart över 9, för annars hinner jag inte till träningen ikväll. Och väl efter träningen är jag hemma halv 12, det är lite jobbigt faktiskt. Med tanke på att träningen slutar 21.00 ! Sånt är livet  

Har träningsvärk i magen efter mitt träningspass igår. En sådan pilatesboll samt en rullare på golvet kan ju knäcka en totalt. Helt sjukt vad jobbigt det är. Jag har verkligen inga muskler alls !

Nu måste jag fortsätta göra vid mig, för annars kommer jag försent första dagen och det hade verkligen varit en miss i protokollet. Ha en skön dag så blir det update när tid ges, antagligen imorgonbitti !

inside of me


Kommentarer
neea.* säger:

jag är också emot hämnd på ex via voodoo..!

2009-03-23 | 17:02:42
Bloggadress: http://superlavly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback