Slutet på den här veckan.

Det här kändes alldeles nytt för mig, att skriva på en skärm som egentligen är en TV-skärm.
Helt stort, men på något sätt så flyter ändå bokstäverna ihop. Jag har ingen direkt höksyn.

Melodifestival-final igår, och jag har inget lust att göra något uttalande om vinnarlåten. Den kan säkerligen bli bättre och bättre ju mer man lyssnar på den, men just nu är det inget som klingar "vinnarlåt" hos mig iaf. Det är dock rätt komiskt att det var så otroligt spridning på poängen som delades ut. Men men , får hoppas att vi inte kommer sist, för det hade varit pinsamt. Kanske ska ta och satsa på något annat istället, vm i pannkakasätning eller något sådant.
    Men kvällen hos linda var verkligen trevlig, och sen blev det nykter utgång tillsammans med My & Tina, för att sedan möta upp vivven och köra hem honom till Helsginborg.
     Var uppe i ottan, och gjorde min cheesecake så nu hoppas jag på bra resultat annars blir jag förbannad. Vi ska försöka hitta på något kul idag, men söndagar är inte roliga så antar at det blir en söndag utan det lilla extra nöjet.

Ska duscha nu, luktar bara rök och allmän utekväll !
inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback