Supermycket helg sitter fint !

Kan ni förstå, att detta är min första lediga helg på hur länge som helst !
Nu menar jag jättemycket ledig, vilket innebär fredag - söndag. Det har
inte hänt många gånger detta året, men har själv valt att ha det så !
Dock är det ruggit skönt att veta att man kan gå och lägga sig sent för
att sedan sova bort stora delen av dagen därpå. magisk känsla

Igår var jag på bio. Något tyå borta värst eller vad den hette. Rolig var
den iaf och under filmens gång lyckades jag och vivven komma in på
lite interna saker. Tex när hon kräkte så började han göra sina kräkljud
som vi så ofta använder oss utav när vi reagerar på någonting . ( det känns
som om man måste veta hur det är i verkligenheten för att man ska förstå
vad som händer i våra sjuka huvuden ) jag tycker om honom ändå <3 !

Åkte hem, och kollade på band of brothers, sen somnade vi gott och imorse
gick jag upp runt halv 10 snåret för att köpa bullar. Käkade dem tillsammans
med lite mannagrynsgröt. Har blivit värsta husmorsan nu när han flyttat. Jag
lagar mat, städar och gör massa sysslor som jag aldrig provat på förut. Än
har han inte klagat på magont eller smärta i bröstet efter han ätit min mat !

Nu ligger han dock och sover, igen. Det är det enda han gör känns det som.
Det har kanske blivit ett tecken på att jag ska sluta laga mat till honom ? Idag
ska vi fresten till cats och spendera den femhundringen som han HITTADE
i ett kuvert från när han fyllde 20, vilket är för snart 3 år sedan. varför har inte jag
den turen att hitta bortglömda pengar sådär ?

Har dessutom fått sommarjobb, som personlig assisten. Ser verkligen fram
emot att arbeta som det i sommar. Är en väldigt bra erfarenhet anser jag. Och
kommer dessutom att kunna kombinera den med min idrott som jag älskar.
Säsongen gick alldeles för fort, och nu vill jag att sommarträningen ska vara
över så jag kan få åka lite buss och lira lite innebandy tillsammans med gänget.

Nu ska jag väl dricka lite läsk och sätta i en film antar jag. Saknar hassel- filmerna
så det får nog bli en sådan antar jag ! Uppdate later ikväll, om kvällens mat på cats !

jag vill trycka på
din ömma punkt
och slå mig själv
över bröstet då jag
kommit underfund
med vad det är jag
har som du aldrig
kommer hitta igen.

varför måste folk höra av sig precis när man börjat bearbeta hatet man känner för dem?
trodde han kommit över det stadiet att försöka köpa tillbaka mig med sina genomskinliga ord..
men tydligen slutar man inte att förvånas vad människor är kapabla till....

inside of me

Kommentarer
Anonym säger:

Verkligen super kul att du fick jobbet vännen, måste vara för att jag var så trevlig i telefonen...;) Skämt o sido, du är värd detta och det glädjer mig att du trivs i elitfamiljen=) <3

2009-03-07 | 21:43:48
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/
kurre säger:

vad händer anna, är du bosatt i ä-holm nu ?

2009-03-08 | 12:59:01
Bloggadress: http://honemmaunkuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback