tiderna förändras och vi med dom .

Full rulle under dagen igår. Gick upp halv 7, åkte till k.stad, gick i skolan från 9- 15.30, var hemma halv 5, sen åkte jag klockan 5 igen, och var hemma halv 11. Jag ljuger om jag säger att jag inte åker tåg ofta, det börjar bli skrämmande nu.
Satt och funderade på allt möjligt under mina turer genom skåne, men jag kom antagligen inte fram till någonting som är utav vikt, eftersom att jag inte kommer ihåg det. Så dagen igår var nog en dag som hamnar i kategorin vanlig.

Men idag har jag funderat mycket, och verkligen nått resultat.  man kan inte gå ihop med alla, synd bara att man går tillsammans med någon som man inte gör det med. Sen har jag kommit fram till att tiden med hässleholm var speciell. Sms;ade lite med sandra innan och jag fick gåshud, hon satt och rabblade upp allting vi vunnit, sm-brons, dm-guld, dumleguld, prag guld... så jag har hämtat filmen från SM-bronset i avesta, så måste sätta i den snart och kolla på den för att minnas och skratta och eventuellt få en liten tår i ögat. Satt också och funderade på hur konstigt det känns att veta att vi ska mötas, likdant med sofie, att vi har spelat mot varandra 2 ggr detta året, i samma serie , vi som alltid spelat tillsammans spelar nu i hela olika delar utav sverige och serier. Tiderna förändras och vi med dom kan man verkligen säga .

Hade idrott i 2.5 timme idag och har lekt sjukt mycket.
Kommer antagligen har träningsvärk imorgon i armen
för kast med boll brukar jag ju inte göra så himla ofta.

nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på filmen
gåshud, minnen, glädje, tårar och massa kärlek .

inside of me

Kommentarer
Anonym säger:

Du är utmanad=) För mer info se min blogg...

2009-03-10 | 15:04:30
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback