Vi vann en titel !

Det blev Dm-guld tillslut och det kändes fruktansvärt skönt !
Vinst med 7 -3 , och det kändes bättre än på länge. Detta
var en match då man såg på alla hur mycket innebandyn
betyder, och detta var verkligen behövligt inför kommande kval!
     Det var otroligt skönt, men det som måste klassas som minst
lika skönt, är att självförtroendet höjdes med ungefär 2000%. Nu
är det bara att tuta och köra inför kvalet, för vi ska ha FBC kvar i eliten!

Har sovit som en gud inatt. Tror det har och göra med att jag fick
ha mitt eget täcke, min egen säng och mina egna tillhörigheter
runt omkring mig. Det blir alltid värre framåt natten... nicht !

Drar vid 16.25 idag för att ha Schlagerkväll i Ängelholm med laget!
Undra om det kommer bli högljutt och snack om vilka som är bäst..
Jag har som sagt redan mitt slutresultat färdigt ! Så nu får man vänta..

Ska ut och cykla nu en sväng hade jag tänkt i det fina vädret . Underbart !
So , vivven har fixat internet hos sig, så blir uppdate imorgon !

Inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback