2 år av saknad, det kommer man aldrig ifrån...

Jag känner en sådan där känsla nu som jag inte riktigt kan förklara. Det handlar om en bok, en bok av Stieg Larsson - flickan som lekte med elden..Helt sjukt. Fick den för en vecka sedan, och nu är den alltså slut. Måste köpa ny...

Gårdagen var väldigt mysig måste jag säga. Mötte upp vivven på stationen i HLM, åkte vidare till k.stad men där hade bara vissa affärer öppet. Lite irriterande.. Åkte hem till hässleholm och gick inom EUROSKO. Hittade världens romarsandaler som jag säger, kostade lite mer än vad jag just då kände att jag hade råd med. Men på något lustigt vänster fick jag ändå med mig skorna hem. Så nu har jag ännu ett par älsklingar i samlingen. me like familjen och väl här grillade vi och efter det gick vi till Breidablick och kollade på majbrasan. Hade en väldigt rolig kväll och har lite halvont i ryggen. För fick inte sova i min egen säng utan fick istället sova på en tunn madrass. Det var tacken.

Idag har jag bara slappat och gjort ingenting. Ska upp till Bjärnum snart och umgås. Planera och planera inför den 11 juli !  Det känns kanon !

Imorgon skall jag till k.stad igen och på spa med några utav kvinnorna i släkten. Sen blir det raka vägen hem till helsginborg och avnjuta en förhoppningsvis härlig kväll med vivven.. : )

Söndag klockan 14:00 skall jag spela match på österås. Premiär och jag kan faktiskt inte förneka att jag är nervös som en liten hårig kattunge en sommarnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback