Fredagsmys.

Idag är det städning på schemat !
Och jag vet någon som blir stolt
över mig, och jag är stolt över henne
också måste jag erkänna, maddy !  ; ) 
Knappt jag har skrattat åt dig, inte
ens lite faktiskt. Utan att krydda ! ! 

Som sagt, ska återgå till städningen
nu . för det ser faktiskt ur som ett
bombnedslag med massa dammisar.
fast det är faktiskt änglarnas tofflor. 
Så det gör ingenting att dammisarna
bor här hos mig 

min mamma kom precis hem från sin
promenad med min pappa och hund och
hon hade fått en morsdagspresent av
min pappa. En fet bukett med starka 
liljekonvaljer ? ( Hur fan stavas det )  

Nej , nu måste jag börja städa igen !
Ikväll är det röj med sandra och alle
vi ska laga mat som aldrig förr. Och sen
ska vi kolla på talang och ha det bra !

Imorgon är det match och jag vill spela.
Börjar på bänk, men hoppas på inhopp
Ge aldrig upp min unga dam .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback