grease vs ali g

Jag kan inte längre förneka
det var inte som jag trodde

Ehum , den här dagen har
jag inte lyckats göra speciellt
mycket. Utan jag har mest sovit
och cyklat till sandra i stan, och
nu sitter jag här. Ola kommer
och hämtar mig om 2 timmar
för då ska vi till Vittsjö och kolla
fotboll. Heja madde ! Jag måste
nog städa nu för det är verkligen
mycket damm här ! SUCK !

Nu är det bara en vecka kvar till
min första dag på jobbet. Att gå
bredvid har jag inte gjort förut.
men det ska bli en erfarenhet och
jag ska ta vara på all information
jag får  .. S o m m a r l o v .

Kommentarer
Anonym säger:

kul att ni kom :)

2009-05-21 | 20:41:57
Bloggadress: http://madiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback