söndag.

Då var det åter söndag och var tar alla veckor vägen ? Helt seriöst så börjar detta kännas lite konstigt. Känns inte som om jag gör någonting, utan allting bara händer. Snart är det bara en månad kvar tills 90:orn tar studenten. Det betyder då att jag tog studenten för ett år sedan, och VAD hände där ? Man ska verkligen ta vara på tiden .

Igår var jag riktigt duktig och lagade mat och gjorde sådant som människor som flyttat hemifrån gör. Diskade och städade under tiden. Kände mig otroligt vuxen. Klirr i kassan, vuxenpoäng på ingång.

Idag spelade jag match med b.laget. Vi vann med 4-1 och jag gjorde två mål. Ett med höger och ett med vänster. Det kändes skönt. Orkade dock bara 75 min, men fick spela väldigt defensivt i 15 så 90 minuters match för mig idag alltså. Snart ska jag vara tillbaka på den stora planen, den motståndarna inte alls gillar och den som jag älskar.

Vivven sitter och kollar hockey, jag sitter här och skrattar åt hans frisyr. Han har nämligen färg i håret : ) Hoppas på lyckat resultat. Annars vet jag en som kommer vara tjurig i flera veckor.

Skola måndag- onsdag,
ge mig lite sovmorgon .

Kommentarer
vivven säger:

haha satt du och smygskrattade din lurifax? :)

2009-05-04 | 14:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback